/Files/images/Logo13.jpg

СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ В ДНЗ

Батьки, вихователі повинні пам’ятати, що від їх правильних дій і поведінки залежить життя та здоров’я наших дітей як у повсякденному житті, так і в умовах надзвичайних ситуацій.

Важливим етапом роботи цивільного захисту в дошкільному навчальному закладі є „Тиждень безпеки дитини”. Адже саме під час його проведення можна побачити реальну готовність учасників педагогічного процесу до дій в умовах надзвичайної ситуації.

Головна мета цього заходу – практично закріпити у пам’яті дітей зміст отриманих знань та формувати навички правильної поведінки в екстримальних ситуаціях.

У дошкільному навчальному закладі створено систему організації безпеки життєдіяльності дітей та цивільного захисту, яка оптимально доповнила загальний процес. Одне із провідних завдань системи – навчити дітей відповідати за власне і чуже життя та здоров’я, впевнено почуватися у будь-яких ситуаціях і приходити на допомогу іншим.

Роботу з реалізації визначених завдань ми здійснюємо за такими напрямками:

- ведення документації;

- робота з педагогами;

- робота з дітьми;

- робота з батьками вихованців.

- план цивільного захисту дошкільного навчального закладу;

- перелік пакету документів: Закон України „Про цивільну оборону України” від 03.02.1993 р. № 2974-ХІІ (зі змінами і доповненнями); Закон України „Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру” від 08.06.2000 р. № 2402-ІІІ (зі змінами і доповненнями); Закон України „Про охорону дитинства” від 26.04.2001 № 2402-ІІІ (зі змінами і доповненнями); Закон України „Про дошкільну освіту” від 11.07.2011 № 2628-ІІІ (зі змінами і доповненнями); Постанова Кабінету Міністрів України „Про затвердження комплексної програми запобігання дорожньо-транспортного, побутового і дитячого травматизму, інших нещасних випадків невиробничого характеру” від 03.01.1996 № 5; Наказ Міністерства з надзвичайних ситуацій України „Про порядок здійснення підготовки населення на підприємствах, установах, організаціях до дій при виникненні надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру” від 23.04.2001 № 97.; Наказ начальника цивільної оборони Міністерства освіти і науки України „Про затвердження Положення про функціональну підсистему „Освіта і наука України” Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру” від 17.01.2002 № 27.

- план дій ДНЗ у режимі повсякденної діяльності з питань запобігання надзвичайним ситуаціям; у режимах підвищеної готовності, надзвичайного стану;

- перелік рятувально-евакуаційних заходів під час виникнення надзвичайних ситуацій.

ОРГАНІЗАЦІЯ „ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ”

Підсумки роботи з безпеки життєдіяльності дітей та захисту підбиваються наприкінці навчального року під час „Тижня безпеки дитини”, мета якого:

- перевірити засвоєння дітьми знань про поведінку надзвичайних ситуацій;

- допомогти дітям засвоїти певні навички та вміння користуватися засобами індивідуального захисту в умовах надзвичайної ситуації;

- удосконалити теоретичні знання та практичні вміння педагогічних працівників дошкільного закладу щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій;

- поліпшити якість освітньої роботи з дітьми з тої безпеки та захисту життя у надзвичайних ситуаціях;

- пропгандувати педагогічний досвід щодо організації запобігання надзвичайним ситуаціям та реагування на них.

/Files/images/cz.jpg

/Files/images/kopiya_af0133405b8d51f04b30d6a8fb92fee7.jpg

/Files/images/безпека 1.JPG

/Files/images/безпека 4.JPG

/Files/images/безпека 5.JPG

/Files/images/безпека 7.JPG

/Files/images/безпека 8.JPG

Державна служба України з надзвичайних ситуацій попереджає громадян про своєчасне інформування щодо виявлення вибухових пристроїв.

Для того, щоб вирізнити вибухові пристрої з-поміж усіх інших, варто запам’ятати їхніхарактерні ознаки:

- предмети є незнайомими або незвичними для цієї обстановки чи території;

- наявність звуків, що лунають від предмету (цокання годинника, сигнали через певний проміжок часу), миготіння індикаторної лампочки;

- наявність джерел живлення на механізмі або поряд з ним (батарейки, акумулятори тощо);

- наявність розтяжки дротів, або дротів, що тягнуться від механізму на велику відстань;

- предмет може бути підвішений на дереві або залишений на лавці.

Категорично забороняється:

- торкатися предмету і пересувати його;

- користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух);

- заливати його рідинами, засипати ґрунтом або чимось його накривати;

- торкатися підозрілого пристрою та здійснювати на нього звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини отруйні та чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання.

При виявленні вибухових пристроїв телефонуйте 101 або 102.

Кiлькiсть переглядiв: 2181

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.